Vad tränar du i?
Det varierar, men oftast det jag tycker är skönt.
 
Tar du några speciella kosttillskott eller något annat när du tränar?
Jag försöker att alltid dricka en proteinshake efter träning (till höger). Och under träning så dricker jag en dryck som ger mig ökad energi och mer ork. (till vänster)
 
Vilken typ av fasta håller du på med? varför gör du det?
Jag håller på med periodisk fasta. Jag fastar mellan 19.00 på kvällen till 11.00 på dagen. Och under dessa tider äter jag ingenting. Men mellan 11 på dagen till 19 på kvällen så äter jag två stora portioner med mat.
Jag gör det för gå ner i vikt, för att förbränna mer onödigt fett och för att enklare kunna bygga muskelmassa. 
 
Dina mål med träningen?
Bli starkare, få synliga muskler och bli nöjd med min kropp!
 
Några tips för att uppnå sin drömkropp?
OJ, vilken svår fråga. Men jag skulle börja med att sätta upp mål, som absolut inte är för höga. För då kommer du ge upp efter ett tag.
Sedan är kosten väldigt viktig, läs om nyttiga recept som är bra för kroppen och släng inte i dig massa skräp, satsa istället på nyttiga måltider.
Träningen är somsagt viktigast. Bygg upp ett träningsprogram som passar dig!
Ta gärna hjälp av en PT, för att få tips om träning och kost.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej